Przypominamy, że aby wziąć udział w konkursie, należy wcześniej wykonać kilka niezbędnych kroków, zaczynając od rejestracji.
Oto kilka rad i uwag technicznych, które warto przejrzeć przed piątkiem 28 listopada 🙂
- Uczestnicy konkursu rejestrują się indywidualnie na naszej stronie, podając niezbędne dane.
- Po dokonaniu zgłoszenia należy założyć konto w serwisie moodle.umiemymatme.umcs.pl, wykorzystując ten sam adres email, co przy rejestracji. Konto w serwisie potrzebne jest do uczestnictwa w zajęciach konkursowych i umożliwia oddawanie prac z każdego etapu. Nie trzeba tworzyć nowego konta, jeśli masz je z wcześniejszych edycji.
- Administrator serwisu ręcznie potwierdza konta w przypadku, gdy automatyczny proces potwierdzania adresu email zostałby zablokowany przez usługodawcę poczty internetowej, co niestety się zdarza. Po potwierdzeniu konta przez administratora można logować się do serwisu na podane przy zakładaniu konta dane mimo braku mailowego potwierdzenia.
- Administrator zapisuje zarejestrowanych uczestników, posiadających konta w serwisie, na kurs konkursowy. Na kursie dostępne będą:
- daty kolejnych etapów konkursu,
- linki do spotkań w MS Teams,
- zadania konkursowe i materiały od prowadzących zajęcia,
- miejsce na oddawanie rozwiązań,
- oceny z poszczególnych etapów.
- Administrator potwierdza konta i zapisuje uczestników na kurs mniej więcej raz dziennie w dni robocze 🙂 Proszę o cierpliwość i pierwszą próbę zalogowania dzień-dwa po założeniu konta na moodle’ach.
- Warto wcześniej przetestować działanie Teamsów w różnych przeglądarkach bądź rozważyć zainstalowanie aplikacji na komputerze. Na telefonach również możliwa jest praca z Teamsami i serwisem moodle, ale prezentacje i notatki prowadzących będą tam mało czytelne.
- Zadania konkursowe najłatwiej rozwiązywać na kartce i zeskanować. Jeśli będziesz korzystać z telefonu, to przygotuj odpowiednią aplikację do skanowania lub ustaw odpowiednie opcje. Zwykłe zdjęcia będą miały za duży rozmiar i przy tym słabą jakość tekstu.
Powodzenia!