Aktualności

  • III etap otwiera rok 2023

    Już w najbliższy piątek 13 stycznia 2023 odbędą się kolejne zajęcia konkursowe Zrozum, Zalicz, Zostań Matematykiem. Zapraszamy na naszego moodle’a i do Teams tradycyjnie na 16:30. Wykład z algebry ogólnej wygłosi prof. dr hab. Stanisław Prus. Do zobaczenia!

    Zobacz cały wpis

  • Zapraszamy na kolejne zajęcia

    Na kursie konkursowym dostępne są już wyniki I etapu tegorocznej edycji Konkursu ZZZ. Gratulujemy zdobytych punktów i zapraszamy do wzięcia udziału w II etapie, który odbędzie się 16 grudnia. Wszystkich, którym nie udało się dołączyć na zajęcia konkursowe z rachunku prawdopodobieństwa, zachęcamy do weryfikacji kont i haseł na naszej platformie, gdzie już dostępny jest link […]

    Zobacz cały wpis

  • Zaczynamy!

    Do wszystkich zarejestrowanych uczestników zostały wysłane maile z informacjami o zajęciach. W przypadku nieotrzymania wiadomości prosimy o kontakt. Linki do spotkań, materiały od wykładowców oraz miejsca na przesłanie rozwiązań z kolejnych etapów pojawiać się będą na kursie na naszej platformie e-learningowej moodle.umiemymatme.umcs.pl. Prosimy o wcześniejsze przetestowanie przesłanych w wiadomości danych logowania oraz przejrzenie zasobów kursu. […]

    Zobacz cały wpis

  • V edycja Konkursu

    Już 25 listopada 2022 rozpoczynamy kolejną edycję Konkursu Zrozum, Zalicz, Zostań Matematykiem! Zapraszamy uczniów szkół ponadpodstawowych do wzięcia udziału w Konkursie, w którym nie sprawdzamy Waszej obecnej wiedzy, tylko umiejętność pracy z nowymi i wykraczającym poza szkolną podstawę programową zagadnieniami z matematyki wyższej. Konkurs realizowany jest zdalnie w wybrane piątki o godzinie 16:30. W trakcie […]

    Zobacz cały wpis

  • Finał IV edycji Konkursu

    W dniu 8 kwietnia 2022 odbył się uroczysty finał Konkursu Zrozum, Zalicz, Zostań Matematykiem. W tegorocznej edycji zmagania uczestników były bardzo wyrównane i doskonały poziom prac pozwolił wyłonić aż 14 Laureatów! Zwycięzcom – mamy nadzieję przyszłym studentom matematyki na UMCS – serdecznie pogratulowali Dziekan Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki dr hab. Monika Budzyńska, prof. UMCS […]

    Zobacz cały wpis

  • Teoria liczb

    Na kursie udostępnione zostały wyniki pierwszego etapu, ale wciąż można dołączyć do Konkursu i wziąć udział w kolejnych jego etapach. Już 10 grudnia zapraszamy na wykład z Teorii liczb pt. Chińskie twierdzenie o resztach, który wygłosi prof. dr hab. Stanisław Prus.

    Zobacz cały wpis

  • I etap IV edycji

    Już w ten piątek 19 listopada zapraszamy na pierwsze zajęcia konkursowe. Zaczynamy o 16:30 od wykładu prof. Matuły. Po przerwie około 17:30 będą ćwiczenia, a po następnej krótkiej przerwie – sprawdzian o 18:30 🙂 Zajęcia odbędą się w formie wideokonferencji w naszym serwisie https://moodle.umiemymatme.umcs.pl. Dane logowania i link do spotkania otrzymacie mailem na adres podany […]

    Zobacz cały wpis

  • Zapraszamy do rejestracji w IV edycji

    Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w czwartej edycji Konkursu o indeks Zrozum, Zalicz, Zostań Matematykiem zapraszamy do rejestracji! Przypominamy, że nasz Konkurs nie sprawdza w klasyczny sposób szkolnej wiedzy, tylko umiejętność pracy z nowym materiałem. Zapraszamy na wykłady i ćwiczenia omawiające zagadnienia z zakresu matematyki wyższej, a bezpośrednio po zajęciach – na sprawdzian z tego […]

    Zobacz cały wpis

  • Rozstrzygnięcie III Edycji Konkursu

    Z przyjemnością informujemy, że na podstawie wyników ze sprawdzianów z Analizy funkcjonalnej, Geometrii analitycznej, Geometrii nieeuklidesowej, Lingwistyki matematycznej oraz Matematyki dyskretnej, tegorocznym Laureatem konkursu Zrozum, Zalicz, Zostań Matematykiem został Kamil A., uczeń IX LO w Lublinie. Wszystkim uczestnikom, a w szczególności zdobywcom pierwszych miejsc, serdecznie gratulujemy!

    Zobacz cały wpis

  • Trzeci etap

    Na zajęcia w ramach trzeciego etapu Konkursu zapraszamy w piątek 29 stycznia na godzinę 16:30. Wykład z Geometrii nieeuklidesowej wygłosi dr Aleksander Kowalski. Serdecznie zapraszamy!

    Zobacz cały wpis